Monday, 23 November 2015

HOW TO START A STARTUP IN LONDON



Jag insåg precis att jag inte har uppdaterat bloggen idag. Illa, illa..
I alla fall, imorse var jag och Wille på gymmet för första gången sen vi kom till London. Det gick bra, väldigt fräscht och modernt gym. Jag har verkligen saknat att träna. Hemma tränade jag regelbundet så det känns skönt att komma igång igen. Förhoppningsvis förblir det en vana.

Just nu gör jag mig iordning för att åka in till centrum till ett event på Google Campus. Det heter "How to Start a Startup in London", eftersom jag vill starta mitt eget företag någon dag tänkte jag att det kunde vara intressant att gå på det här eventet. Jag ska ta med kameran så vi får se om jag kan få några bilder därifrån, vi får se.
Ta hand om er!
x

I just realized that I hadn't updated the blog today. Not good, not good.. 
Anyway, this morning me and Wille decided to go to the gym for the first time since arriving here in London. It was good, very new and modern. I've missed working out a lot since moving abroad so hopefully we will keep this up and get back to the shape we were in before we went. 

Right now I'm getting ready to go into town to an event at Google Campus. It's called "How to Start a Startup in London", since I want to start my own business someday I figured that it might be interesting going to events like this. I'll bring my camera and maybe I can get some shots from inside, we'll see.
Take care!
x

No comments:

Post a Comment