Tuesday, 10 November 2015

WHO AM I?




Hej på er! Jag heter Josefin Ekelund och är, som beskrivningen säger, en 19 årig tjej från Sverige som tog följde sina drömmar och flyttade till London. Här studerar jag BA Marketing och kommer att göra för de nästkommande 3 åren. Jag har ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa vilket också är det ni kommer få se mest av i bloggen men även en hel del inlägg om hur det är att flytta och leva i ett främmande land. För att sammanfatta; min vardag.

Hoppas att jag har fångat er uppmärksamhet och att ni vill följa mig på den här fantastiska resan!

Hello everyone! My name is Josefin Ekelund and I'm, as the description states, a 19 year old girl from Sweden who decided to follow her dreams and moved to London. Here, I'm studying BA Marketing and will do so for the next 3 years. I have a huge interest for fashion, beauty and health which probably you will notice if you follow me. But I will also write about how it is to move and live in a different country. To summarize what you can expect from me: my life on a daily basis.

I hope that I have caught your attention and that you will follow me on my journey!

2 comments:

  1. Hello! I was wondering if you'd be interested in writing a post on how to get started with a blog? Maybe some ideas on first post or good things to keep in mind with templates/entries/photos etc?
    Keep up the good work and hope you have a fab weekend! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey! I could definitely do that, keep an eye open next week! :)

      Delete