Thursday, 17 December 2015

ANOTHER AMAZING DAY

(a very charming picture indeed)

Hej på er!
Idag har jag äntligen återförenats med världens bästa Agnes, ååh vad jag har saknat den tjejen! Vi har haft en hel del kontakt på Facebook och på Skype medan jag har varit borta i London men ingenting kan jämföras med att äntligen få träffa henne face-to-face igen. En helt underbar dag med konstant prat och skratt. Även fast jag har varit borta i 3 månader känns det ändå som att vi aldrig har varit isär. Sånna vänner behöver alla ha! <3

Annars då? Just nu sitter jag hemma hos Wille, det känns jättemärkligt att vara här igen, precis som om tiden har stått still. Imorgon ska jag försöka att göra om videon jag filmade imorse (där hela videon blev suddig...) och vi kanske även hinner med att plåta några bilder, we will see.
Ni får ha en bra torsdagskväll så hörs vi imorgon igen!
x

Hey everyone!
Today I've been reunited with yet another friend, Agnes. Oh how I've missed that girl! We've had a lot of contact through Facebook and Skype while I've been away in London but nothing compares to finally being able to meet her in person again. A great day filled with talking and laughter. Even though I've been away for three months it feels like we met yesterday. Everyone needs friends like that. <3

What else? Right now I'm sitting in Wille's room, also very strange. Almost like time has stood still. Tomorrow I will try to replicate the video I recorded this morning (were the whole video got out of focus....) and maybe even squeeze in a small photo session, we will see.
You guys take care and I'll see you tomorrow!
x

No comments:

Post a Comment