Friday, 4 December 2015

CHRISTMAS MONTH: MY CHRISTMAS WISHLIST



Här har ni den, min första video någonsin. Jag bestämde mig till slut för att göra den på engelska, även om det inte är den bästa, hehe.

Ha lite tålamod med bruset i videon och att jag inte är en professionell youtuber. Jag gör det här för skojs skull och förhoppningsvis gör jag någon lite gladare med mina videos.

Än så länge har jag inga speciella dagar då videos kommer att komma upp men jag gissar väl att det blir minst en gång i veckan, kanske fler om jag känner att jag har tid. Gillar ni dem så gör jag dem såklart oftare och kanske till och med fortsätter att göra dem efter December är slut. ;)
Ta hand om er, och jag hoppas verkligen att ni gillar mitt lilla experiment!
x Josefin

Here you have it, my first video ever. I decided to do it in English, even if my English is not the best, hehe. 

Have some patience with the sound and that I'm obviously not a professional youtuber. I want to do this for fun and hopefully I make someone happier with my videos. 

So far, I've not decided when I'll be posting these videos but I guess at least once a week in December, maybe more if I can find the time. If you guys like them then I'll of course do them more frequently and maybe even continue doing them after Christmas. ;)
Take care everyone, and I hope that you enjoy my little experiment!
x Josefin


No comments:

Post a Comment