Thursday, 3 December 2015

I GOT A SURPRISE FOR YOU..




Hej på er!
Hoppas att er vecka har varit bra än så länge, min är stressig som vanligt. Känner inte att jag hinner med någonting om dagarna, tiden går alldeles för fort.

För att muntra upp mig själv lite i den dystra perioden innan jullovet har jag bestämt mig för att göra saker lite annorlunda fram till jul. Det kommer påverka bloggen och förhoppningsvis kommer ni att gilla det. Vad det är kommer ni att få veta imorgon, är ni taggade? För jag är sjukt taggad! :D

Ha en fortsatt bra torsdag, plugga och jobba på. Det är snart fredag!
x

Hello everyone!
I hope that your having a good week so far, mine is stressful as usual. I don't feel like I get much done during the day, time goes by too fast.

To try to cheer myself up in this dull period before Christmas break I've decided to do things a little bit different in time for Christmas. Some changes will be made on this blog and hopefully you'll be just as excited as I am! Now you're surely wondering, what is she up to? Check in on tomorrow and I'll tell you. Are you excited? Because I am! :D

Have a continuously great Thursday, work and study hard. Soon it's Friday!
x

No comments:

Post a Comment