Monday, 21 December 2015

MY WEEKEND





Heeej på er!
Nu är jag tillbaka med vanlig, vardaglig update. Puhh..
Jag har haft supermycket att göra i helgen och har inte haft särskilt mycket tid att sitta framför datorn eller ens ta fram kameran så det får bli ett snabbt recap här istället.
I lördags fick ni se min tredje Christmas Month video, medan ni satt och kollade på den sprang jag runt som en galning nere på stan och köpte "sista-minuten" julklappar samt försökte hitta en tröja att ha på mig på söndagen. På kvällen gjorde jag och mamma julgodis, I will show you, promise!
På söndagen stack jag ner till stan igen och gjorde ett sista försök att hitta en tröja, det blev ett spontanköp. (Polotröjan jag har på bilden blev det, 149kr på Gina Tricot). Efter det stack jag hem och hämtade mamma sen blev det; handling, julgransköp och ett snabbt besök hos mormor och morfar. Efter det hade jag 30 minuter på mig att göra mig iordning och snabbt som f*n sätta mig i bilen och köra mot julfirande hos min farbror. Det var supermysigt, jag fick även träffa på mitt nya kusinbarn. Omedveten press när man inser att min kusin bara är 6 år äldre än mig, haha. Nej, jag har verkligen inte bråttom med att få barn, det är ingenting jag längtar efter eller ser mig själv att skaffa på många år.

Sådär, där har ni min helg. Idag är det samma cirkus. Har varit hos Polisen och fixat nytt pass imorse och nu ska jag äta något snabbt för att sedan göra mig iordning igen och åka in till Malmö för ännu ett "julfirande".
Hoppas att er helg har varit lite mer avslappnande än mig, hehe.
Kram!

Helloooo everyone!
I'm finally back with a normal life update. Puhh...
I've had a stuffed weekend and no time left to take pictures or update the blog (sorry), so I'll do a quick recap on my weekend. 
On Saturday you got to see my third Christmas Month video, while you were watching that I run around like a crazy person shopping "last-minute" presents and tried to find a top to were on Sunday. Later that day me and my mother did some candy for Christmas. I will show you, promise!
On Sunday I went down to town again in a last attempt to find a top to wear. I settled with a top (which you can see on the images) from Gina Tricot. After that I went home and met up my mom. We went grocery shopping, bought our christmas tree and did a quick visit to my grandmother and grandfather. After that I had 30 minutes to get ready until we had to drive to my uncle to celebrate our first Christmas this year. It was very lovely and I also got to meet my cousin's baby girl. Got a little pressure on me since my cousin's only 6 years older than me, hehe. No, I'm not in a rush to get kids, it's not something I yearn or see myself getting in many years.

There you go, my weekend. Today it's the same circus. I've been at the police and got my new passport this morning. Now I'm going to get something to eat and then get ready to go into Malmo for yet another christmas celebration.
I hope that your weekend have been less stressful.
Hugs!

No comments:

Post a Comment