Wednesday, 2 December 2015

NEW HAIR COLOUR

före / before


efter / after

Jag vet inte ens vart jag ska börja.. mitt hår har nog aldrig varit snyggare. Herregud vad jag älskar den här färgen. Det blev en blandning mellan ombre och balayage med mörkare underhår för mer effekt. För bara £25 dessutom, tips till alla fattiga Londonbor, klipp er hos en elev! Bilderna gör verkligen inte hårfärgen rättvisa. Jag ska tvinga ut Wille och fotografera mig imorgon så att ni får se ordentliga bilder på det. TACK så himla mycket Lena på Toni&Guy Academy, kunde inte varit mer nöjd!
x Josefin

I don't even know where to begin.. my hair has never looked better. Omg, I love it so much! It's a mix between ombre and balayage with slightly darker hair in bottom for more effect. I payed £25 for this, a great tip for all of you poor Londoners, get your hair cut or colored at an academy! The pictures don't make the colour any justice. I'll drag Wille out tomorrow to get some better picture of the result. THANK YOU so much Lena at Toni&Guy Academy, couldn't be happier!
x Josefin

No comments:

Post a Comment