Tuesday, 1 December 2015

ORIGINS


I helgen när det var Black Friday bestämde jag mig för att unna mig lite ny hudvård, har länge velat köpa ansiktsmasken Clear Improvement efter att ha hört mycket gott om den. När jag väl tog den var expediten snabb med att sälja på mig ytterligare en produkt för att sedan få en produkt på köpet. Tanken var att bara köpa en produkt men jag kom hem med tre...

Har bara testat produkterna över helgen, därför kan jag inte ge er en recension än men jag lovar att det kommer upp inom en snar framtid!

Origins har massor med fina, lyxiga produkter till bra pris. En perfekt julklapp till de som älskar hudvård!
Ha en fortsatt bra måndag,
x

This weekend when it was Black Friday I decided to treat myself with some new skincare. I've wanted to by the Clear Improvement facemask for a long time since I've heard a lot of good things about it. When I decided to buy it the seller from Origins got me to buy another product so I got a third one for free. Is it just me that always buy more than I planned??

I've only tried the products over the weekend, therefore I can't give you a review yet. But I promise you a review in the near future!

Origins have a lot of good, luxury products to an affordable price. A perfect christmas gift for those who love skincare!
Have a continuously great Monday,
x

No comments:

Post a Comment