Wednesday, 16 December 2015

REUNION AND NEW BOOTS

Hej på er!
Hoppas att ni mår superbra idag, det gör jag i alla fall. Idag har jag varit inne i Malmö och träffat (väldigt) efterlängtade vänner. Planen var att äta lunch någonstans och umgås men efter det att vi hade ätit upp bestämde vi oss för att hitta ett café istället där vi fick sitta inne på min kompis hade sin hund med sig. Vi gick in på ett café där jag varit många gånger tidigare och där satt vi i ett antal timmar, fikade och spelade Monopol. En supermysig eftermiddag med underbart sällskap. <3

Hello everyone!
I hope that you're all good today, I'm great actually. Today I've been in Malmö and got reunited with me and Wille's best friends. The plan was to go out for lunch and just catch up but after we'd finished our meal we decided to go somewhere warmer since we couldn't sit inside due to that my best friend had brought her dog with her. We found a café that accepted dogs and we had an amazing afternoon, eating and playing Monopoly for hours. An amazing afternoon with amazing company. <3






Mina dösnygga stövlar var en tidig julklapp från Wille. Alltså... ååååhh! Jag provade dem inne på Zara för ett bra tag sedan och blev jättebesviken då jag inte var sugen på att lägga så mycket pengar på ett par stövlar. Då har min kära pojkvän snappat upp detta, gått in på Zara och KÖPT exakt de stövlarna jag provat ut. Ni kan ju förställa er min lycka när jag insåg vad det var i mitt paket?? Var bara tvungen att dela med mig av storyn bakom mina ursnygga stövlar (och min omtänksamma pojkvän). Ha en superfin vecka fina ni, på fredag blir det video igen. Vad vill ni se?
x

My stunning boots were an early Christmas present from Wille. Oh my god!! I'd tried them on weeks ago in Zara but got so sad because they were way out of my monthly budget. After that my sneaky boyfriend has remembered that I loved these shoes so he BOUGHT them for me for Christmas. You can probably imagine my reaction when I realized what was in my package?? I just had to share the story behind my to-die-for boots (and my very thoughtful boyfriend). Have a lovely week, on Friday it's video day again. What do you want to see?
x

No comments:

Post a Comment