Tuesday, 15 December 2015

SLEEK MAKEUP & RANT ABOUT MY DAY

Hej på er!
Det fick bli ett sent inlägg idag. Jag har kommit hem ordentligt och har redan hunnit med ett tandläkarbesök och ett missförstånd med Skatteverket, haha. Nu kan jag även använda min systemkamera istället så förvänta mer bättre kvalitet på bilderna nu mera.

Annars då? Jo det känns jätteknasigt att vara hemma igen efter 3 månader i London, försöker anpassa mig till kylan och att alla förstår vad jag säger. Men trots allt känns det skönt, det känns jättebra att träffa lilla familjen igen och i veckan ska jag även träffa lite vänner. Det blir väldigt mysiga veckor! :)

Hey everyone!
Today's post is pretty late, sorry. I've arrived home safely and I've already made a trip to the dentist and had an misconspection with Skatteverket, hehe. Oh, and I can now start using my SLR again so expect more quality images.

What else? Well, it's odd to be home after 3 months in London, I try to adapt to the cold and that everyone understand what I'm saying. But except that it's amazing being home, meeting my family and friends again after this time. It'll be a couple of cosy weeks! :)














Jag hade tråkigt ikväll så bestämde mig för att göra en sminkning med min nya palett från Sleek MakeUP, den är amazing. Sjukt bra pigmentering och färgen lägger sig jättesnyggt på ögonlocket. Helt klart något jag kommer att använda dagligen. Jag tänkte göra en sminkning imorgon igen med dagsljus samt visa er palettens innehåll. Låter det bra?

I got bored this evening and decided to do a makeup look with my new palette from Sleek MakeUP, it's amaziiing! Great pigmentation and the colour looks great on the lid. Definitely something I will use daily from now on. I was thinking about doing another makeup look tomorrow with better lighting + showing you the inside of this beautiful palette. Sounds good? 

No comments:

Post a Comment