Tuesday, 8 December 2015

SUNSET IN THE PARK





Hej på er!
Idag har jag verkligen inte gjort någonting vettigt, det är först nu som jag har satt min ner vid datorn och gjort någonting vettigt. Det har varit en slapp dag efter en natt med alldeles för lite sömn (och en granne som bestämde sig för att börja borra klockan 7.30 imorse). Jag har ett stort prov på måndag som jag verkligen borde börja plugga till ordentligt men jag har inte känt mig motiverad till det. Just nu är jag så taggad på att åka hem så jag glömmer alla måsten här borta. Är det någon mer än jag som blir alldeles för taggad inför loven och glömmer bort/slackar den sista veckan i skolan? Guilty..
Ha en fin vecka och tillsammans tar vi tag i plugget och blir klara!
x

Hey everyone!
Today I've done nothing interesting at all, not until now when I sat down in front of my computer and decided to do some work. It's been a lazy day in after a night with way too little sleep (and a neighbor who decided to start construction work at 7.30 am). I have a huge test on Monday which I should be focusing more on but I can't find the motivation to just do it. Right now, all I can think about is going home so I kind of forget all "musts" over here. Is it just me that gets way to excited for school breaks and forget/slacks the last week in school? Guilty..
Have a nice week and together we need to get ourselves together and finish this term on top!
x

No comments:

Post a Comment