Friday, 22 January 2016

GET READY WITH ME - SLEEK MAKEUP



Hej på er!
Dagens video är nu uppe på min Youtube-kanal! Jag köpte en ny Sleek palette för ett tag sen (som jag även gjort en annan sminkning med HÄR) och kände att jag ville göra en Get Ready With Me eftersom det är fredag idag och många av er ska säkert ut ikväll.

Den här sminkningen är nog den jag använder mig utav mest när jag ska ut eller till festligare tillfällen. Eftersom jag har väldigt gröna ögon är lila färgen som framhäver mina ögon bäst. Anpassa sminkningen efter din ögonfärg och du har garanterat en snygg men enkel ögonsminkning!
x

Hey everyone! 
Today's video is up on my Youtube-channel! I bought a new Sleek palette a while back (which I did another makeup with HERE) and I felt like doing a Get Ready With Me since it's Friday and many of you will probably go out tonight.

I use this type of makeup almost overtime when I go out or on nicer occasions. Since I have green eyes purple is the color that brings out my eyes the most. Adapt this makeup to your own eye color and I guarantee you a beautiful yet simple eye makeup! 
x

No comments:

Post a Comment