Saturday, 23 January 2016

LATE NIGHT MAC N CHEESE



Hej på er!
Hoppas att ni alla har en bra helg än så länge. Jag är verkligen superseg den här helgen och vill inte göra någonting alls, haha. Jag har en del att plugga och annat att fixa så bloggen har fått hamna åt sidan nu ett tag. Men jag försöker hålla mitt nyårslöfte att uppdatera minst 4 gånger i veckan så här kommer en liten snabb update. Jag pluggar för fullt, söker jobb/internships, planerar videos till Youtube och en massa annat kul som tar en massa av min tid. Jag lovar att bli bättre till nästa vecka med nya outfits-bilder och inlägg om Londonlivet! Stay with me!
x

Btw, visst gjorde jag er hungriga med bilden på Wille's helt fantastiska Mac n cheese? ;)

Hello everyone!
I hope that you're all having a great weekend so far. I'm so lazy this weekend and don't want to do anything at all really. I've studied quite a bit and some other stuff so unfortunately the blog has been put aside. But I'm keeping my new year's resolution on updating at least 4 times a week so here's a quick update. I study a lot right now, apply for jobs/internships, planning videos for my Youtube-channel and a bunch of other fun stuff is happening that takes a lot of time. I promise to be better next week with new outfits and Londonstuff. Stay with me!
x

Btw, did I make you hungry with the picture of Wille's amazing Mac n cheese? ;)

No comments:

Post a Comment