Saturday, 16 January 2016

MORNING DREAMING





Godmorgon på er!
Är allt bra med er idag? Det är bra med mig, känner dock att jag är påväg att bli förkyld vilket jag verkligen inte har tid eller ork med. Jag får väl skylla mig själv som gav mig ut på Lumiere London igår kväll i alldeles för tunna kläder.

För er som inte vet är det en ljusfestival i London den här helgen med massor av olika ljusshower i hela centrum. Superhäftigt, tog tyvärr inte med min riktiga kamera så alla bilderna jag har tagit är mobilbilder, hehe. Men befinner ni er i London just nu, googla Lumiere London och ta er ner och kolla. Absolut värt det trots kylan!

Idag däremot ska jag plugga hade jag tänkt, har en tanke på att försöka dra mig in mot stan och sätta mig där ett tag. Behöver köpa underkläder och strumpor eftersom vår tvättmaskin har lagt av så jag har nästan slut på rena underkläder. Kul va?
Vad ska ni hitta på idag?
x

Good morning everyone!
How are you today? I'm good thank you, though I'm feeling like a cold is building up which I don't have time for. I guess I got myself to blame for going to Lumiere London yesterday wearing way to little clothes. 

For those of you that don't know what Lumiere is it's a light festival in central London with lots of light shows around the city. Amazing, unfortunately I didn't bring my real camera so all I got is some mobile-camera pictures, hehe. But, if you are in London right now, google Lumiere London and head down there. Absolutely worth it despite the cold!

Today I have to study, maybe going into town for a bit and sit down at a café for a while. I need to by som underwear and socks swell since my clean ones are running low. Our washing machine decided to give up on life the other day. Fun huh?
What are you up to today?
x

2 comments:

  1. Vacker tjej! låter som en bra natt, även om jag hade gnällt på kylan hela tiden! haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh tack!
      Haha, jo det var mycket gnäll från mig ändå.. hehe. :)

      Delete