Friday, 15 January 2016

MY YOUTUBE-CHANNEL


Hej på er!
Tänkte ge er en snabb uppdatering innan jag börjar min dag. Mitt första "riktiga" videoklipp är uppe på min Youtube-kanal. Hoppas att ni gillar den (även fast ljudet är skit ibland) och att ni kommer att fortsätta att följa med mig där framöver!
x

Hey everyone!
Just giving you a quick update. My first "real" youtube-video is now up on my channel. I hope that you like it (even though the audio is crap) and that you'll keep following me there aswell from now on!
x

2 comments:

  1. Vilken härlig blogg! :)
    Såg din annons på "Londonsvenskar" och att du läste marknadsföring? kan du berätta lite mer om studierna?
    Jag bodde i London men flyttade till Göteborg för ett år sedan men planen är att ha delat boende mellan båda städerna i framtiden :)
    Besöker London lite då och då dock, kan inte släppa den staden :)
    http://nouw.com/maliness

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh tack så mycket! :)
      Ja precis, jag läser marknadsföring. Absolut kan jag göra ett inlägg om det, håll utkik! :)

      Delete