Tuesday, 12 January 2016

NEW YEAR, NEW BLOG

 Hej på er!
Josefin Molander? What? Vad hände här egentligen?
Jo, det är såhär. Jag har bytt efternamn. Så enkelt är det. Jag har tagit min mammas efternamn istället för pappas på grund av många olika anledningar. Jag älskar fortfarande min pappa precis lika mycket och det har inte hänt någonting som gör att jag ville byta. Enligt mig är Molander bara ett mer passande namn för mig.
Så.

Nu när det är ur världen. Eftersom jag har bytt efternamn måste jag också byta bloggnamn, email, nytt pass, nytt körkort.. you name it! Så det är vad jag har gjort under jullovet (förutom att äta och krama familjen). Aldrig någon vila för mig inte. Det innebär inga större förändringar för er som läsare mer än att ni får söka på Josefin Molander istället för Josefin Ekelund när ni vill hitta min blogg. Alla inlägg finns kvar och allt annat ser likadant ut, förutom namnet såklart. ;)

Vad mer? Jo, det har blivit nytt år. 2016, är ni lika taggade som jag är? Jag är nog en av dem personerna som blir överexalterade när det blir nytt år, skriver massor med mål (inte löften, men mål) och tänker förändra hela mitt liv. Detta kommer troligtvis inte att inträffa på bara ett år men man kan alltid försöka.

Mina "nyårsmål" för i år är:
* Uppdatera bloggen kontinuerligt, minst 4 gånger i veckan från januari-december.
* Starta upp en Youtube-kanal (!!!!) och driva genom hela året.
* Skaffa ett jobb/praktik/något liknande.
* Drick mer vatten.
* Börja äta mer regelbundet.

Där har ni det, mina mål för i år. Vad är era mål/löften? Har ni några? Dela med er!
Ni får ha det så himla bra så hörs vi imorgon igen!
x Miss Molander



Hello everyone!
Josefin Molander? What? What happened here?
Well, here goes nothing. I've changed my last name. Simple as that. I've taken on my mom's maiden name instead of my dad's for several reasons. I still love my dad as much as always and nothing has happened between us. I just think that Molander better suits me.
So.

Now that's out. Since I've changed my name I also needed to change my blogname, email, passport, driver's license.. you name it! So that's what I've been up to during my Christmas break (between eating and hugging my family). Never rest for me. This actually doesn't affect you readers much, except that you have to type in Josefin Molander instead of Josefin Ekelund when you want to find me. All my posts are still here and everything looks the same, except my name of course. ;)

What else? It's a new year. 2016, are you as excited as I am? I'm probably one of those people who get way to excited when it's a new year. I write down lots of goals (no resolutions, only goals) and plan to change my entire life. This probably won't happen in one year, but you can always try.

My "New Year's goals" for this year are:
* Update my blog continuously, at least 4 times a week from January-December.
* Start a Youtube-channel (!!!!) and run it through the year.
* Get a job/internship/something like that.
* Drink more water.
* Eat more regularly. 

There you have it, my goals for this year. What are your New Year's resolutions/goals? If you have any? Share with me!
I hope that you'll have a great evening and I'll see you tomorrow!
x Miss Molander

1 comment:

  1. Good luck on your goals especially on starting a youtube channel! :) xx

    www.adaliascloset.blogspot.co.uk

    ReplyDelete