Sunday, 24 January 2016

SHAKE SHACK



Hej på er!
Idag har jag och Wille haft en liten utflyktsdag. Vi har varit på Barbican Conservatory vilket är en vinterträdgård i ett stort växthus mitt i Moorgate/Bank. Gillar ni precis som jag att gå runt och strosa i parker bland träd och växter så är det definitivt ett ställe att besöka! Väldigt rofyllt ställe att gå runt i. Vi tog massor med bilder (som kommer upp imorgon, stay tuned!) och hade en jättemysig eftermiddag. Efter det begav vi oss in till centrum, åt på Shake Shack (godaste snabbmaten jag någonsin har ätit) och sen promenerade vi ner till Covent Garden. Jag kände att det var dags att skaffa en fysisk kalender att planera i så det blev dagens inköp, ska lägga upp bilder och mer info om den senare i veckan!

Långt inlägg med mycket info att ta in, haha! Hoppas att ni har haft en underbar söndag så hörs vi imorgon!

P.S. Imorgon kommer jag att vlogga min skoldag så videon kommer att komma upp på tisdag istället för imorgon. Ska bli en intressant upplevelse... ;)
x



Hello everyone!
Today me and Wille made a mini-trip around London. We went to the Barbican Conservatory which is a winter garden in a great greenhouse in the middle of Moorgate/Bank. If you're like me and love to stroll around in parks then this place is definitely worth a visit! Very relaxing place. We took lots of pictures (which will be up tomorrow, stay tuned!) and had a lovely afternoon. After that we went into the city, ate at Shake Shack (the best fast food I've ever had) and then walked down to Covent Garden. I've felt a need for a physical calendar for a while so that was today's buy, I'll put up some pictures and more info on that later this week!

A very long post with lots of information, haha! I hope that you guys had a lovely Sunday and I'll see you tomorrow again!

P.S. Tomorrow I'll be vloging my entire day at school so the video will be up on Tuesday instead of tomorrow. This will be interesting... ;)
x

No comments:

Post a Comment