Thursday, 14 January 2016

STUDY, WORK AND EVERYTHING IN BETWEEN



Hej på er!
Har ni haft en bra dag? Det har jag. Jag har filmat en video idag till min youtube-kanal, så ett mål är på gång att gå i uppfyllelse. Den kommer troligtvis att läggas upp imorgon bitti så kika in där då!
Länk till youtube-kanalen: https://www.youtube.com/channel/UCFIt_tA9c4NoB7fqM2VYGTg

Nu ska jag och Wille laga middag, det blir en Vapiano-pasta. Salame e ricotta con ruccola, fast vi har spenat istället. Sen ska jag sätta mig och plugga lite inför Accounting-provet jag har på måndag. Hoppas att ni har en fin kväll! <3
x

Hello everyone!
How was your day? Mine was great. I've filmed a video for my youtube channel, so one goal is in process at least! It will probably be uploaded tomorrow morning so check out my youtube channel then!
Link to the channel: https://www.youtube.com/channel/UCFIt_tA9c4NoB7fqM2VYGTg 

Now, me and Wille are going to cook some dinner, some Vapiano-pasta. Salame e ricotta con ruccola, but we have spinach instead of ruccola. Then I'm going to study for my Accounting test that I have on Monday. 
Have a great evening! <3
x

No comments:

Post a Comment