Sunday, 17 January 2016

WHAT DO YOU WANT TO KNOW?



Hej på er!
Jag har fått mycket frågor på sistone angående studier utomlands osv. Därför tänkte jag göra en video eller ett inlägg, inte bestämt mig där jag berättar om vad jag studerar, hur ansökan gick till osv.
MEN, för att göra det här optimalt skulle jag vilja veta vad ni vill att jag ska prata om. Har ni några frågor eller funderingar som jag kanske kan svara på? Skriv isåfall en liten kommentar på antingen Youtube, Facebook, Instagram eller här på bloggen så ska jag se till att inkludera det!
x

Hello everyone!
I've recieved a lot of questions about studying abroad etc. Therefore I've decided to make either a video or a blogpost about this, I haven't made up my mind yet, where I talk about what I'm studying, the application process etc. 
BUT, to make this as good as possible I want to know what YOU want me to talk about. Do you have any questions or thoughts that you want me to answer and talk about? In that case, write a comment either here, on Youtube, Facebook, Instagram and I'll make sure to include it!
x

No comments:

Post a Comment