Wednesday, 10 February 2016

BRENT CROSS UNDERGROUND




































The pictures are taken in Brent Cross, zon 3 with Northern Line.



Hej på er!
Hur mår ni idag?

Jag har precis spelat in fredagens video, redigerat och den håller just nu på att laddas upp på Youtube.  Den här veckan har varit sjukt stressig för mig, jag har galet mycket att göra och har en jättestor uppgift som ska vara inne på fredag. Det känns lite sådär..

Annars är det ju alla hjärtans-dag på söndag! Har ni planer? Själv så ska vi ut och äta på lördag, Wille har planerat allting och jag får inte ha någonting med det att göra alls, vilket stressar mig något.. (kontrollfreaket inom mig har fullständig panik) Men det blir säkert kanon!

Nästa vecka blir troligtvis lite lugnare för mig och jag kan lägga mer fokus på både bloggen och Youtube, håll ut!
x

Hello everyone!
You alright today?

I've just recorded, edited and in the process of uploading Friday's video on Youtube. This week has been absolutely insane for me, I have so much to do and a huge assignment due on Friday. Meh..

But, it's Valentine's day on Sunday! Do you guys have any plans? We're actually going out for dinner on Saturday instead, Wille have made all the plans and I'm not allowed to get involved, which stresses me out a bit.. (the control freak in me is screaming in panic) But I'm sure it'll be great!

Next week (hopefully) will be much calmer for me and I'll be able to be more focused on the blog and on Youtube, stay with me!
x

No comments:

Post a Comment