Friday, 12 February 2016

HOW TO MILDLY ANNOY A SWEDE



Fredagens video är uppe!
Känner ni er lite extra irriterande idag eller kanske känner ni svenskar igen er i mycket av det här? Det gör jag i alla fall!
Som jag sa igår så är det här troligtvis den roligaste videon jag har filmat hittills, så det kommer definitivt att bli mer av det här i fortsättningen. Hoppas att ni gillar den lika mycket som jag gör, okej nu har jag gett er höga förväntningar, fan.
x

Friday's video is up!
Do you feel extra trolly today or do you Swedes recognise yourselves in these things? I do, a lot!
As I said yesterday this has probably been the funniest video to make so far, so it'll definitely be more video's like this in the future. I hope that you like it as much as I do, and now I've given you way too high expectations, shit.
x

No comments:

Post a Comment