Friday, 19 February 2016

LONDON FASHION WEEK



Hej på er!
Ingen video idag?? VA!? Vad händer? Nej.. alltså. Jag har varit upptagen med att vara på..
London. Fucking. Fashion. Week.
Say what? Yes you heard me, London Fashion Week. Jag och Ernest har varit på lite olika presentationer och en show för Ryan LO idag. Överexalterad och så jävla nöjd med dagen!

Nu ska jag ligga och försöka kurera mig lite, är så himla trött och matt i hela kroppen och förhoppningsvis blir jag inte mer sjuk än så här. Jag vill gärna försöka ta mig in till LFW imorgon igen och ta lite streetstyle-bilder.

Nu ska jag verkligen försöka vila lite, hoppas att ni får en fin fredag!
x

Hello everyone!
No video today? Wait what? I know, it's just that I've been busy at..
London. Fucking. Fashion. Week.
Say what? Yes you heard me, London Fashion Week. Me and Ernest went to some different presentations and a show for Ryan LO. I'm overexcited and so happy with today!

Now, I'm going to lay down and try not to get more sick then I already am. I really want to try to get down to LFW tomorrow aswell and take some streetstyle shots. 

Now I really need to rest, hope you'll have a lovely Friday!
x

No comments:

Post a Comment