Thursday, 11 February 2016

RAMBLING AND BAD HUMOUR



Hej på er!
Idag är en riktig seg dag, jag sitter bara och läser och jobbar. Verkligen ingenting intressant.. Och Wille kommer inte hem förrän jättesent ikväll så jag känner egentligen att jag borde hitta på något för att komma ut från huset. Men nah.. det kommer troligtvis inte att bli av. Vilket dilemma jag har eller hur?

Förresten, morgon dagens video. Den kommer att bli mycket speciell och ett helt nytt koncept. Jag hoppas verkligen att ni gillar den för ärligt talat så var det den roligaste videon jag har spelat in än så länge. Ja, jag brukar skratta åt mig själv, vadådå? Den är också väldigt inriktad på att du har min typ av humor, vilket troligtvis är den sämsta humorn på den här planeten. Wille skrattade i alla fall.

Gud vad ointressant inlägg, det jag egentligen ville säga är:
Ny video kommer upp imorgon bitti kl. 9, kolla på den, prenumerera på min Youtube-kanal och jag hoppas att ni gillar den. Yay!
x

Hello everyone!
Today I'm such a lazy person, or at least I'm doing some work and studying. Nothing interesting really. And Wille's coming home pretty late so I should get out of the house and do something but nah.. What a dilemma I've put myself into, right?

Anyway, tomorrow's video. It will be quite special and a whole new concept. I really hope that you'll like it because honestly, it's the funniest video (to make at least) that I've ever done. And yes, I laugh at my own jokes, what? It's very odd humour so if you don't have my type of humour you probably won't like it since my humour is the worst. At least my boyfriend thought it was funny.

Gosh, this post is probably the worst I've ever done, what I really wanted to say was:
New video is coming up tomorrow at 9 am, check it out, subscribe to my Youtube-channel and I hope that you like it. Yay!
x

No comments:

Post a Comment