Monday, 29 February 2016

ROUGE, NOIR ET ELLE



Hello everyone!
I'm still sick, it's starting to get depressing but I'm taking my mother's advice and try to stay as calm as possible. And of course drinking a lot of tea and chicken soup. ;)

This week I have a huge assignment due on Friday and I also need to finish up a presentation so that we can start practicing within our group. So, loads to do as usual - it's really a bad timing to get sick right now before Easter. Sigh.

But who am I to complain? Now I have loads of time to spend at home, reading the latest issue of ELLE, drinking probably an unhealthy amount of tea (if that's even possible) and catching up on some school work. Good times!

Now I'm going to get back to reading my magazine and maybe watch a movie..
How has your week started?

Hej på er!
Jag är fortfarande sjuk, det börjar bli lite lätt deprimerande men jag tar min kära mammas råd och försöker ta det så lugnt som möjligt. Och dricka en massa te och kyckling soppa. ;)

Den här veckan har jag en jättestor uppsats som ska vara inne på fredag och jag borde bli klar med förberedelserna inför presentationen vi har innan påsk. Mycket att göra som vanligt - riktigt dålig timing att bli sjuk alltså. Suck.

Men varför klaga? Nu har jag ju massor med tid över hemma, då jag kan läsa nya numret av ELLE, dricka en (sjuk) massa te och komma ikapp i lite skolarbete.

Nu ska jag försöka fortsätta läsa och kanske slå på en film..
Hur är er start på veckan?

6 comments:

  1. aaww feel better.. I'm sick too! :)

    Have a great week!
    Animated Confessions

    ReplyDelete
  2. Ahhh I feel like everyone's coming down with something, including me :( Hope you feel better soon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probably, it's that time of the year.. :/

      Delete
  3. Hope you can get better soon and I wish you the best for your project! ;)

    www.goodselfie.com.mx

    ReplyDelete