Tuesday, 16 February 2016

SELFRIDGES AND FUTURE TALK





Hej på er!
Jag har kommit på hur jag ska lösa mitt "jag-har-inga-bilder-att-lägga-upp-på-bloggen-därför-kan-jag-inte-uppdatera"-problem. Jag ska ta med mig min kamera ÖVERALLT! Revolutionerande? Oh yes. Även fast de flesta bloggerskor/bloggare redan gör detta så har jag märkt att det har underlättat mitt liv jättemycket. Jag har nu jättemycket material att visa er, som de här superfina bilderna tagna på Oxford Street utanför Selfridges, det är så vackert där på kvällen!

Hur som helst så har jag precis insett att det har gått 6 veckor av 2016 redan, kan vi sakta ner lite? Jag hinner verkligen inte med. Jag har varit i London i snart ett halvår vilket är helt galet, och lite läskigt när man tänker efter. Och mitt första år på universitetet börjar snart gå mot sitt slut, DET känns overkligt.

Jag känner att det är dags att börja göra mer planer för vad jag vill göra när jag befinner mig i London och i England. Har ni några bra tips på saker som man MÅSTE göra i London/England? Lämna en kommentar!
x

Hello everyone!
I have come up with a way to solve my "I-have-no-pictures-to-put-up-on-the-blog-therefore-I-can't-update"-problem. I'm now bringing my camera EVERYWHERE! Revolutionary right? Even though many bloggers already do this I have noticed that it actually makes my life easier. I have now loads of material to show you, like these beautiful pictures taken on Oxford Street outside of Selfridges, it's so beautiful there at night!

Anyway, I've also realized that it's already gone 6 weeks of 2016, can we slow down a bit?! I've been in London for almost half a year now which is crazy, a bit scary when you think about it but still. And my first year at university is soon over, THAT is just unreal.

I feel like it's time to really start making plans on what I want to do while I live here in London and in England. Do you have any tips or ideas on what you HAVE to have done when in London/England? Leave a comment!
x

No comments:

Post a Comment