Friday, 26 February 2016

SUSHI CELEBRATION




Hello everyone!
Happy Friday everyone! I have two very good news to tell you all about today.

First of all: I'm finally back on YOUTUBE! You can watch my new video by clicking HERE! I'm really going to try to film a video for Monday this weekend, or else there will definitely be another one up for next Friday.

Second thing: I've got a job! YAY! I'm so excited, even though it was a pretty simply interview and all of us from the group got the job. But still! I'm going to work as a waiter/bar staff etc at different events around London, I can work as little and as much as I want to which is perfect for me since I'm a full time student at the moment. 

Sooo... to celebrate these amazing news I bought some sushi yesterday from Yo! Sushi. It is not the best sushi I've ever had but a great budget alternative if you're in a rush. Either you can eat in the restaurant where you take plates with different colours, you know what I'm talking about or you can just buy take-away like I did. Great alternatives and very fresh food. Yum!

I hope that you'll all have a great Friday and don't forget to watch my Youtube-channel!
xx

Hej på er!
Glad fredag! Jag har två väldigt goda nyheter att berätta om idag.

Först och främst: Jag är äntligen tillbaka på YOUTUBE! Ni kan nu se min nya video genom att klicka HÄR! Jag ska verkligen försöka att filma en video i helgen som kommer upp på måndag annars så lovar jag definitivt en ny video om en vecka igen.

Det andra: Jag är gått och blivit med jobb! (Hatar när folk säger så, var bara tvungen). Jag är superexalterad även fast det var en väldigt enkel intervju och alla i gruppen fick jobbet så är jag ändå väldigt glad! Jag kommer att jobba som event personal på olika event runt om i London. Det bästa är att jag får helt själv bestämma mina timmar, vilket är perfekt eftersom jag pluggar heltid.

Sååå, för att fira mina goda nyheter så köpte jag sushi igår från Yo! Sushi. Det är inte den godaste sushin jag någonsin ätit (inget går att jämföra med Zen sushi i Lund) men det är ett sjukt bra budget alternativ. Du kan antingen äta i restaurangen, då har de det här färgade tallrikar systemet eller så kan du beställa take-away. Jättemycket att välja på och väldigt fräsch mat. Yum!

Jag hoppas att ni får en fantastisk fredag och glöm inte att kolla in min Youtube-kanal!
xx

No comments:

Post a Comment