Monday, 1 February 2016

THAMES IN BLACK AND WHITE




God kväll på er!
Hoppas att ni har haft en bättre måndag än vad jag har haft, har känt mig superseg hela dagen och inte varit pepp på någonting alls. Känns sådär när man egentligen har massor att göra..
Jaja, nya tag imorgon! På tal om imorgon så ska jag på leta olika event/föreläsningar under dagen, det ska bli superkul att få lite omväxling från de vanliga lärarna. Jag skriver mer om det imorgon om jag tyckte att det var något intressant.
Nu ska jag fixa lite matlådor och ta det lite lugnt,
vi hörs imorgon helt enkelt!
x

Good evening everyone!
I hope that you've had a better Monday than me, I've been feeling superoff the entire day and hasn't felt excited over anything. Not the best feeling I can tell you when you have loads of work to do..
Oh well, tomorrow's a new day! Speaking of tomorrow, I'm going to some different events on my school tomorrow, it should be fun listening to other people than my tutors for a change. I'll write more about it tomorrow!
Now I'm going to do some lunch boxes and then take the rest of the evening off,
I'll see you tomorrow!
x

No comments:

Post a Comment