Saturday, 20 February 2016

THAT KIND OF MORNING



Godmorgon på er!
Eller ja, morgon är det väl inte riktigt. Det är bara jag som är otroligt seg idag, hehe. Jag har legat i sängen, svarat på mail och försökt få nästkommande veckor att gå ihop som jag vill. Vilket är lättare sagt än gjort.

Idag blir det mestadels plugg som gäller för min del, ska försöka tvinga med Wille att ta lite bilder. Har lite idéer i mitt huvud som jag vill få på bild. ;)

JUST DET! Till alla er som dricker soyadryck eller äter soyaprodukter över lag: HUR har ni lärt er att tycka om det?? Jag är laktosintolerant och eftersom det är omöjligt att hitta laktosfritt här i London (jämfört med Sverige) så försöker jag lära mig att tycka om soya, men det går inte alls bra. Så, har ni några tips på hur man kan lära sig att tycka om soya?

Good morning everyone!
Or, it's not really morning anymore. I've just been laying in my bed until very late, hehe. I've done some work, answered some emails and tried to make my planning schedule to cooperate. Which is not the easiest thing to do right now.

Today, I will mainly sit in front of my computer and get some more work done, maybe persuade Wille to take some pictures of me. I have some ideas in my head to put in action. ;)

OH RIGHT! To all of you who drink soy milk or eat soy product sin general: HOW do you enjoy it?? I'm lactose intolerant and since it's almost impossible to find lactose-free products in London (compared to Sweden) I'm trying to start drinking soy instead. So, if you have any tips on how to start to enjoy soy products - let me know!

No comments:

Post a Comment