Saturday, 19 March 2016

BAPTISM AND MY SATURDAY NIGHT





Such a busy day today again. We went to my cousin's little baby girl's baptism today. She's such a sweetheart really. I wore a very simple striped dress today. I'm kind of obsessing with everything brown/nude/orange and navy blue right now. I absolutely love it!

Tonight it's just me and my brother home again since mum is out so we're just cooking something simple and then I'm going to lay in bed the whole night just getting some rest. Maybe watch a movie or something. My kind of Saturday. ;)
What are you guys doing tonight? x

Ännu en fullspäckad dag. Vi var på mitt kusinbarns dop idag. Hon är en sån liten sötnos! Jag hade på mig en väldigt enkel, randig klänning på dopet. Älskar när man hittar bekväma men snygga plagg. Jag är också beroende av brunt/nude/orange och marinblått just nu. Det är så himla snyggt!

Ikväll är det bara jag och lillebror hemma så vi ska laga något enkelt till mat och sen ska jag bara ligga i sängen hela kvällen. Kanske kolla på film och äta gott. Min typ av lördag. ;)
Vad gör ni ikväll? x

No comments:

Post a Comment