Thursday, 17 March 2016

FRESH JUICE AND 10 000 METRES ABOVE GROUND




When you're reading this, I'm probably on an airplane high up in the sky. Probably snoring next to my boyfriend who's trying to read or listen to music. Lol. But seriously, I'm probably on my way home to my family right now. I'm super excited because it has been a couple of months since I last saw them and I can't wait to hug everyone again! If any of you live far away from your family, you know what I'm talking about. 

Since I'm going to be home for a couple of weeks it will not affect me blogging that much so it will be normal updates just from a different country. Is there anything in particular that you want me to blog about or see from Sweden - leave a comment!

See you very soon!
x

När ni läser det här är jag säkert 10 000 meter upp i luften i ett flygplan. Troligtvis snarkande bredvid min pojkvän som försöker läsa eller lyssna på musik. Lol. Nej, men seriöst, jag är troligtvis påväg hem till min familj när ni ser det här. Jag är jättetaggad på att äntligen få träffa dem igen efter dessa månaderna. Om någon av er bor långt ifrån er familj vet ni precis vad jag pratar om.

Eftersom jag ska vara hemma i några veckor kommer inte bloggandet att bli särskilt lidande, normalt men från ett annat land. Är det något speciellt ni vill se får ni gärna lämna en kommentar!

Vi hörs snart!
x

No comments:

Post a Comment