Friday, 25 March 2016

GOOD FRIDAY




I'm so stressed right now so I'm going to make this update very quick.
I hope that you're all having a great start to your Easter holiday and that you get to spend a lot of time with friends and family. I'm going over to Wille's parents house tonight to eat dinner and then tomorrow my family is going to my grandmother's house to celebrate there. I will give you more photos of everything (including the amazing cake I've made today) tomorrow when I'm back home again.
Lots of love,
x

Jag är så himla stressad just nu så ska försöka vara kortfattad. Jag hoppas att ni alla har fått en bra start på påsken och att ni får spendera massor med tid med familjen. Själv ska jag till Wille's föräldrar ikväll och sen imorgon träffas släkten hos mormor. Jag lovar er mer bilder imorgon (bland annat på min fantastiska påsktårta) när jag kommer hem.
Massa kärlek,
x

4 comments:

  1. Så himla snygg! Och jättebra bilder ju! Kram

    ReplyDelete
  2. du är FÖR snygg!! hoppas du har en bra helg och kan stressa ner! :)

    ReplyDelete