Saturday, 26 March 2016

GOSSIP GIRL AND GREEN TEA CANDLE




Happy Easter! I hope that you've all had a great day today and that you've eating enough food and candy to survive the rest of the year. ;)

We've been at my grandparents house where we had the classic, Swedish smörgåstårta that my cousin made, it was absolutely delicious. After that I'd made some sort of mud cake since my first cake did not turn at great at all. It's just not my day today so that's why I'm now tucked up in bed with Gossip Girl and my cat on my lap (even though she does not like to have her photo taken today). So, I'm going to spend the rest of my Saturday here.

Some of you who read my blog might recognise my scented candle. It's homemade from our company that we ran through our final year of upper secondary school called "Doftfabriken" = "Scentfactory". This one is with green tea scent and is entirely made out of soy wax and non-toxic ingredients. I'm very happy with them and tend to burn them on occasion when I'm home.

Now I'm going to continue with my Gossip girl marathon,
take care! x

Glad påsk! Jag hoppas att ni har haft en jättebra dag och att ni har ätit nog med mat och godis för resten av året. ;)

Vi har varit hos mina morföräldrar och åt smörgåstårta följt av en sorts kladdkaka som jag hade gjort, totalt misslyckad den också efter att min originalidé gick åt pipan imorse. Det är inte alls min dag idag med andra ord. Därför har jag bäddat ner mig i sängen med Gossip Girl och katten i knäet (även om hon vägrar att vara med på bild). Så nu ska jag spendera resten av kvällen här. 

Några av er som läser min blogg kanske känner igen ljuset på bilden. Det är ett hemmagjort ljus från vårt UF-företag "Doftfabriken". Den här är i doften grönt te och är gjort på ekologiskt sojavax och helt ofarliga ingredienser. Jag är väldigt nöjd med dem och tänder alltid ett när jag är hemma.

Nu ska jag fortsätta mitt Gossip Girl maraton,
ta hand om er! x

12 comments:

  1. Ah I miss GG!
    Happy Easter!
    xx
    Jill
    http://jilldap.blogspot.ca

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have re-watched the show so many times, lol ;)
      Happy Easter to you too! xx

      Delete
  2. Happy Easter! Looks nice and cozy.

    Want to follow each other? Comment on my blog if you do.
    http://thehomeofkate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Aww I miss gossip girl, hehe! Hope you had a fun Easter dear, sounds so relaxing :)

    Erica
    www.eggcanvas.me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gossip girl is the best,
      and the same to you! x

      Delete
  4. That candle looks amazing! I bet it smells lovely!

    Raindrops of Sapphire

    ReplyDelete
  5. great candle! thanks for sharing!

    Have a great week!
    Animated Confessions

    ReplyDelete