Friday, 18 March 2016

FRIDAY FRIYAY

orange


Happy Friday everyone! I've gotten home safely and have spent all my awake time with my family. This morning I went to pick up my brother from school and we had a very late breakfast. It's amazing how it feels like it was yesterday we meet yet so much have happened that I don't know about.

Unfortunately I forgot my camera in the car while we had breakfast so I don't have any pictures, so I'm posting a little gif of some pictures from London Fashion Week. I still find it unbelievable that I've been there.

Oh well, we're soon leaving again my brother and I. I hope that you'll have an amazing Friday with friends, family or on your own. I'll catch you tomorrow! x

Glad fredag på er! Jag har kommit hem säkert och spenderat all min vakna tid med familjen. Imorse åkte jag in till Malmö för att hämta upp lillebror efter hans lektion för att äta en väldigt sen frukost. Det är helt otroligt hur det kan kännas som om vi träffades precis men ändå har så mycket hänt under de här månaderna.

Tyvärr glömde jag kameran i bilen medan vi åt frukost så jag har inga bilder. Jag bjuder istället på en gif från min outfit på London Fashion Week. En favorit i precis helt enkelt. ;)

Jaja, nu ska jag och brorsan snart iväg igen. Jag hoppas att ni får en underbar fredag med vänner, familj eller ensamma. Vi hörs imorgon! x

4 comments: