Wednesday, 30 March 2016

NOT THE TIME TO BE BLUE






It's crazy how quickly the weeks go by nowadays. It feels like it way New Year's Eve yesterday and that I started university two weeks ago. It's insane how it's soon April and that I have about a month left of my first year at university. That is insane.

It scares me sometimes that times moves so fast. I feel like I don't have time to do anything that I want to do and that I struggle to keep up with the pace my life is going in right now. Am I alone with these feelings? I want to enjoy my life and live in the moment but it's hard to do so when you feel that you can't keep up.

How are you guys feeling right now? Is time moving too slow/too fast?
Lots of love,
J

Det känns helt galet hur snabbt veckorna går. Det känns som om nyårsafton var igår och att jag började universitetet för två veckor sen. Det är helt sjukt att det snart är april och att jag bara har cirka en månad kvar av mitt första år på universitetet. Det är galet.

Det skrämmer mig ibland hur snabbt tiden går. Jag känner inte att jag får någonting gjort och att jag kämpar för att hinna ifatt mitt eget liv just nu. Är jag ensam att känna såhär? Jag vill njuta av mitt liv och leva i nuet men det är svårt när man känner att man hela tiden ligger på efterkälken. 

Hur tycker ni att det är? Går tiden för snabbt/för långsamt? 
Massa kärlek,

12 comments:

  1. Nice look ! I love your shoes ! :)

    ReplyDelete
  2. you are very beautiful, very cute outfit
    http://keepcalmandreadmorebooks.blogspot.com.by/

    ReplyDelete
  3. Lovely look !

    http://www.fruityandpassion.com/2016/03/march-style-inspirations.html

    ReplyDelete
  4. OMG: This lovely top make me crazy
    You have a interesting blog. I hope you will like mine
    www.welovefur.com

    ReplyDelete
  5. Such a super cute look dear!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram.com/grace_njio

    ReplyDelete