Saturday, 5 March 2016

SOME TIME ON MY OWN







The pictures are from this Wednesday when we saw Motown the Musical and had some mexican street food, yum!

I hope that you're all having a lovely weekend so far! Tonight it's just me and a glass of Pinot Grigio.. and maybe som chocolate, I haven't decided yet. I'm way too tired to do anything else tonight then to just lay in bed. It's been a rocky week with a lot to do and a hell of a sickness to top it of. So now I really need my peace and quiet. Wille's away at a party in east London and none of my housemates are home so it's very nice to have some alone time.

What are you all doing tonight?
xx

Jag hoppas att ni alla har en riktigt härlig helg än så länge! Ikväll är det bara jag och ett glas Pinot Grigio.. och kanske lite choklad, jag har inte bestämt mig än. Jag är alldeles för trött för att göra något ikväll så det fick bli en innekväll. Det har varit en väldigt upp och ner-vecka med massor att göra och en fruktansvärd sjukdom som grädden på toppen. Så nu behöver jag lite lugn och ro. Wille är iväg på en fest i östra London och ingen av mina housemates är hemma så det är otroligt tyst här, helt perfekt.

Vad gör ni alla ikväll?
xx

6 comments:

  1. Yummy food !

    http://www.fruityandpassion.com/2016/02/lfw-markus-lupfer-aw16.html

    ReplyDelete
  2. Looks like a great time! Cheers to another great week up ahead lovely :)

    Erica
    www.eggcanvas.me

    ReplyDelete