Tuesday, 15 March 2016

STRESSED BUT WELL DRESSED










Dress - ZARA, Bag - Old from Lindex

It's Tuesday and two days until I go home, yay! But before that I have a very important presentation tomorrow and I really need to organize my luggage and everything I'm bringing back home. So much to do, so little time. But, those of you who have followed me a while know that it's never just a lazy day in my house, haha.

So, now I'm going to complete my flashcards and also finalize my presentation and then I'm good to go for tomorrow. And packing.. yes I really need to do that as well because I won't have the time to do it tomorrow.

I will probably do some prescheduled posts for the next few days since I probably won't be able to blog tomorrow or on Thursday. So you'll hear from me when I'm back at home on Friday! Have a lovely week everyone and the next time you hear from me, I'm in Sweden.
x

Det har nu blivit tisdag och bara två dagar tills jag beger mig hem till Sverige. Men innan jag åker hem har jag en jätteviktig presentation som jag måste sätta. Dessutom behöver jag verkligen organisera min packning och allt som ska med hem. Så mycket att göra, så lite tid. Men, ni som har följt mig ett tag vet att det aldrig är en lugn stund i min vardag, haha.

Så, nu ska jag göra klart mina presentationskort och min presentation ska finslipas sen är jag klar inför imorgon. Och packning.. jag måste verkligen se till att bli klar ikväll för jag kommer verkligen inte att hinna göra det imorgon. 

Jag kommer troligtvis att schemalägga lite inlägg för onsdag och torsdag dels för att ni ska ha något och läsa och dels för att jag kommer att vara lite borta från datorn nu i två dagar. Så ni hör av mig på fredag igen! Jag hoppas att ni får en superhärlig vecka så hörs vi som vanligt på fredag igen, från Sverige.
x

2 comments:

  1. love the dress and jacket together! :D

    Have a great day!
    Animated Confessions

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you so much! in love with that dress atm :)
      x

      Delete