Tuesday, 29 March 2016

SUNS OUT - SPRING CLOTHES ON






Wille went back to London this morning because he got an audition at school tomorrow. I will be home for another week but of course it felt weird seeing him pack and leaving when I'm staying here.

But, I'm not the one to pout. The sun is shining and it's about 11C out today so I've been sitting outside for a while and taking some outfit pictures for you guys. It feels absolutely amazing to be able to wear my springjackets without freezing to death. Gosh I've missed the warmth!

So the rest of the day, I'm going to enjoy the weather and try to get some work done. I hope that spring has come to where-ever you are in the world!
xx

Wille åkte tillbaka till London imorse för att gå på audition imorgon bitti. Jag är hemma i Sverige en vecka till men det kändes väldigt konstigt att se honom packa sina väskor och åka när jag är kvar här.

Men, jag deppar inte för det. Solen skiner och det är 11 grader ute idag så jag sitter ute en stund och jag har även tagit lite outfitbilder till er. Det är superhärligt ute och jag kan äntligen använda mina vårjackor utan att frysa ihjäl. Jag har verkligen saknat värmen!

Nu ska jag fortsätta att njuta av vädret och försöka få lite jobb klart. Jag hoppas att våren har kommit till er vart ni än är! 
xx

4 comments: