Sunday, 20 March 2016

SUNSET IN MY SMALL TOWN


What a weekend! I'm finally able to take a step back and reflect over the last couple of days. It's been hell of a ride and a lot of things going on in my life at the moment. Hopefully the last of my Easter break will be a lot easier to go through, thus I don't want to keep my hopes up.

Today I met up with my amazing friend Agnes and we had lunch, dessert (lots of food in other words) and took a walk through Malmö. It was such a great day and I really appreciate the weather that we have right now. It's finally starting to feel like spring! 

I hope that you'll have a continued lovely Sunday evening!
xx

Vilken helg! Jag har äntligen kunnat ta ett steg tillbaka och reflektera över allt som har hänt de senaste dagarna. Det har varit ett par jäkla dagar och mycket som händer just nu. Förhoppningsvis blir resten av påsklovet lite lugnare men jag vågar inte ha för höga förhoppningar.

Idag träffade jag min väldigt efterlängtade bästa vän Agnes. Vi åt lunch, efterrätt (en hel del mat med andra ord) och sen promenerade vi runt i Malmö ett tag. Det var en jättefin dag och jag uppskattar verkligen vädret som Malmö bjuder på just nu. Det känns verkligen som en början till våren!

Jag hoppas att ni får en fortsatt fin söndag kväll!
xx

4 comments: