Friday, 11 March 2016

VITAMIN C BOOST




Good morning everyone.
I'm finally back on the blog, yay! It's been a crazy week in school and on top of that - I've got an internship. So, it's been a crazy week filled with school and work. And today I woke up with no voice and a very sore throat. I had to call in sick unfortunately because I definitely have no time to get sick again. Sigh..

So right now I'm laying in bed and eating my breakfast which you can spot on the pictures. Loads of vitamin C and good stuff. I'm absolutely obsessed with the Super Red from Savse smoothies. It's a 250 ml smoothie which contains strawberries, orange, kale, spinach, broccoli and celery but it literally just taste like strawberries and nothing else. It's absolutely amazing. If you haven't tried it yet - you have to!

Today will be quite boring since I'm sick. I hope that you'll have a better start to the week-end than me. Much love!
xx

God morgon på er. 
Jag är äntligen tillbaka på bloggen, yay! Det har varit en helt galen vecka i skolan och för att toppa det har jag även fått en praktikplats. Så det har varit helt galet med skolan och jobbet. Och idag vaknade jag med ingen röst alls och jätteont i halsen. Jag var tvungen att ringa och sjukanmäla mig för jag vill absolut inte bli ännu mer sjuk igen. Suck..

Så just nu ligger jag i sängen och äter en C-vitamin bombad frukost. Jag är beroende av Super Red från Savse smoothies. Det är en 250 ml smoothie som innehåller jordgubbar, apelsin, kål, spenat, broccoli och selleri men den smakar bara jordgubbar. Den är helt fantastisk. Om ni inte har testat den än så måste ni göra det!

Min dag kommer vara otroligt tråkig eftersom jag är sjuk. Jag hoppas att ni får en bättre start på helgen än mig. Massa kärlek!
xx

2 comments:

  1. This breakfast looks yummy! We love the picture!
    And of course we hope you get better very soon!
    Btw, where do you buy the Savse juice, it looks sooo good!
    http://dmdmagazine.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I buy them at any Wholefoods, Waitrose or Boots in the UK! :)

      Delete