Thursday, 7 April 2016

BOMBER JACKET






Right now I'm probably sitting on the transferbus from Gatwick. It all went very fast yesterday when I booked my flight home to London so I flew 10:45 Swedish time and will probably be home by 3-4 pm. Since I know myself pretty well I know that I will be way to tired to write a post when I've just got of a flight so this is a scheduled post. ;)

As I mentioned a couple of posts back, we found Wille's bomber jacket that one of his friends had had at his place for almost a year. So I thought, why not take some outfit photos with his jacket just for fun? So I did and here are the results.

I love borrowing different types of clothing from my boyfriend, mothers or brothers wardrobe and match it with some of my own. If anything, it gives me inspiration to look through what I have and come up with new outfits and matches. So if you're feeling kind of uninspired some day - dig through your families/boyfriends wardrobe and see what you can get!

I'll catch you tomorrow! x

Just nu sitter jag troligtvis på transferbussen från Gatwick. Det gick väldigt fort igår när jag bokade flygbiljetten hem så 10:45 svensk tid imorse lyfte planet från Köpenhamn och jag är troligtvis hemma vid 15-16 engelsk tid. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag att vara helt bombad när jag kommer hem så jag tänkte göra ett schemalagt inlägg. ;)

Som jag nämnde för några inlägg sedan så hittade vi Wille's sedan länge försvunna bomberjacka hemma hos en av hans kompisar. Så jag tänkte, varför inte ta några outfitbilder när jag ändå är igång? Här är resultatet!

Jag älskar att låna olika typer av klädesplagg från pojkvännen, mamma eller till och med min bror lite då och då. Det ger mig inspiration och kan hitta nya kombinationer till de kläderna jag själv äger. Känner ni er oinspirerade någon dag - rota i er familjs/pojkväns garderob!

Vi hörs imorgon! x

8 comments: