Saturday, 23 April 2016

DINNER AT STRADA








Hello everyone! I hope that you all have a great weekend so far, me and Will has just taken it easy the whole day and we don't have any particular plans for tonight. Which is very nice if you ask me!

I wanted to share mine and Annicka's dinner from yesterday at an Italian restaurant called Strada. She had a 2 for 1 offer so we decided to do the full 3 course dinner and just paid 17 pounds each when we were finished (which felt pretty nice for my tight student budget at the moment). Our appetizer and our desserts were absolutely amazing but we were both a bit disappointed with the main dish unfortunately. But I will definitely come back another time anyway!

Now I'm going to see if I can find a movie or something to watch and just relax the entire day, I'm so tired. I hope that you'll have a great evening! x

Hej på er! Jag hoppas att ni har en kanonbra helg än så länge, jag och Wille har bara tagit det lugnt hela dagen och har inga planer för kvällen heller. Vilket är väldigt skönt om du frågar mig!

Jag ville förresten dela med mig av min och Annickas middag från igår från en italiensk restaurang som heter Strada. Hon hade något erbjudande så att man fick 2 för 1 och såklart utnyttjade vi det till fullo med tre rätters middag, och betalade i slutändan bara 17 pund var (vilket kändes jävligt nice i plånboken). Våra förrätter och efterrätter var helt fantastiska men tyvärr var vi båda lite besvikna på huvudrätten. Men jag kommer definitivt att besöka restaurangen igen i framtiden!

Nu ska jag sätta på en film och ta det lugnt resten av kvällen. Jag hoppas att ni får en fin lördag kväll! x

4 comments:

  1. Great end of the day, and movie after is lovely option indeed)

    ReplyDelete
  2. this all looks so delicious!!
    www.samanthamariko.com

    ReplyDelete