Friday, 22 April 2016

FRIDAY = FRIYAY


Happy Friday everyone! I've had such a crazy week and just had to lay down for an hour when I got home. So right now I'm all tucked up in bed and I'm watching some youtube-videos. If feels sooo good..


But since I've done nothing this week but studying and working I'm going to meet up with Annicka tonight for dinner, I feel like I've deserved that today. I hope that you'll have a lovely Friday. Treat yourself with something nice today - you've deserved it!!

Glad fredag på er! Jag har haft en totalgalen vecka och var bara tvungen att ligga ner i en timme när jag kom hem. Så här ligger jag invirad i täcket och glor på youtube-videos.

Men, eftersom jag har jobbat och pluggat som en idiot hela veckan tyckte jag att jag förtjänade en riktig tjejkväll. Så jag ska faktiskt möta upp Annicka och äta middag ikväll, känner att jag är värd det. Jag hoppas att ni får en fantastisk fredag. Unna er själva något fint idag - det har ni förtjänat!!

No comments:

Post a Comment