Monday, 4 April 2016

A WOODCHUCK COULD CHUCK WOOD







It looks like I have massive thighs in these pictures, haha. I realized it AFTER I'd loaded them onto my computer and I don't want to get dressed again and re-take them. So you'll just have to settle for my non-proportional legs.

I'm having a couple of lazy days before school starts again next week because I know that the last weeks of school will be incredible stressful for me so I'm loading up with some energy by just relaxing, watching series and doing nothing special really. ;)

Thus, I'm getting excited to get back to London now. I miss my room, my boyfriend and just everything that involves London. I'm not sure who it was but someone pointed out that I call London "home". And yes, I actually see my little room, with Wille as my home. That's where I live right now and therefore that is my home. Of course I still feel at home when I'm in Sweden with family, but I don't live here anymore. The question just hit me of guard because I've never thought of it like that. But yes, London is and will be my home for at least 2 more years.

And also, this is my 98th post on this blog. What do you want me to do or write about for my 100th post? Give my suggestions in the comment section!

Det ser ut som om jag har enorma skogshuggar-lår på de här bilderna, haha! Jag insåg det efter att jag hade redigerat bilderna och jag orkade inte klä på mig igen och ta om bilderna. Så det fick bli lite oproportionerliga bilder.

Jag har haft väldigt lata dagar den senaste tiden eftersom skolan börjar igen nästa vecka. Eftersom jag har insett redan nu att det kommer att bli extremt stressigt de sista veckorna i skolan så har jag laddat upp med en massa energi för att klara av det här. Bland annat genom att vila, kolla på serier och göra absolut ingenting. ;)

Men, jag är taggad på att åka tillbaka till London igen. Jag saknar mitt rum, pojkvän och allt som involverar London. Jag kommer inte riktigt ihåg vem det var men någon poängterade att jag numera kallar London för mitt "hem". Och ja, jag ser faktiskt mitt lilla rum, med Wille som mitt hem. Det är där jag bor och därför är det mitt hem. Självklart känner jag mig fortfarande som hemma här i Sverige med min familj men jag bor inte här längre. Frågan tog mig lite på sängen för jag har aldrig riktigt funderat djupare på om London är mitt hem eller inte, det har bara blivit så och kommer att vara så i minst 2 år till.

Förresten, det här är mitt 98de inlägg. Vad vill ni se mig göra eller skriva om i mitt 100de inlägg? Ge mig förslag i kommentarerna!

2 comments: