Saturday, 16 April 2016

LIFE SITUATION AT THE MOMENT




So this has been my work space for the last couple of days. Yep, I got sick AGAIN. I hate it, I absolutely hate it. I have no idea why I get sick this often, the only reason I can come up with is stress but other than that I manage my diet and I work out quite regularly so that can't be the issue. Sigh..

Anyways, so I'm very sorry for the echo in here the past week. I promise that I will try to get back to normal as soon as possible. I have loads of school work to do over the next 3-4 weeks and after that I'm free for summer break! But more talk about that later on, now I have to get back to studying. I'll keep you posted! x

Så det har har varit min arbetsplats de senaste dagarna. Yep, jag blev sjuk IGEN. Jag hatar det verkligen. Och jag är inte heller säker på anledningen till att jag blir sjuk så himla ofta. Troligtvis är det stress för jag sköter kosten ordentligt och tränar gör jag ändå någorlunda regelbundet. Suck..

Hur som helst, jag är ledsen för bristen på inlägg de här dagarna. Jag lovar att komma tillbaka så fort som möjligt. Som grädden på moset har jag även högvis med plugg att göra de sista veckorna i skolan innan sommarlovet. Men mer prat om det en annan gång, jag måste verkligen fortsätta plugga nu. Jag lovar att hålla er uppdaterade! x

No comments:

Post a Comment