Monday, 25 April 2016

MONDAY MORNINGS









Necklace - Edblad Off-shoulder top - Bikbok Matte liquid lipstick - Sleek

And it's the beginning of a new week! How do you guys feel about Mondays? I do like Mondays, I just don't like Monday mornings. Or, I don't like any mornings at all, except maybe birthday mornings.. Rambling again are we?

So, this week will consist of even more studying and working and I will be mostly on my own since Will have loads of studio sessions this week, which means that I will be home alone most of the week. It's actually not a bad thing to be home alone since I feel like I work much better when I'm home so without Will to distract me I will probably get much more work done. ;)

I'm gonna try to update every single day this week, I know the posts have not been very consistent over the last few days but I promise you that it will get better.
I hope that you've had a great start to the week! x

Och det är början på ännu en ny vecka! Hur känner ni inför måndagar? Jag gillar dem, det är bara måndagsmorgnar jag inte gillar. Eller, jag gillar inte morgnar över huvud taget, förutom födelsedagsmorgnar... Konstant babbel från mig idag.

I alla fall, den här veckan kommer att bestå av ännu mer pluggande och jobb och jag kommer att spendera större delar av veckan själv hemma eftersom Wille har massor med studiosessions inbokade. Det är inget dåligt egentligen eftersom jag får mycket mer gjort när Wille inte är hemma och kan distrahera mig. ;)

Jag ska verkligen göra mitt allra bästa för att uppdatera varje dag den här veckan. Jag vet att det har varit lite dåligt men nu känner jag att jag börjar få in en rutin igen.
Hoppas att ni har fått en kanon start på er vecka! x

6 comments:

  1. So beautiful girl! Love this top!

    Michelle || www.byquinn.com

    ReplyDelete
  2. you are stunning! i love all of these pictures :)

    http://www.carolinapinglo.com/

    ReplyDelete
  3. du är så himla vacker! jag ÄLSKAR måndagar ja, alltid nystart och allt känns möjligt! haha <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh men tack så mycket Isa!
      Håller helt med dig! :) x

      Delete