Friday, 8 April 2016

SMART GLASSES




I've actually got my very first glasses that I'm going to use everyday. I ordered them a couple of weeks ago and got the this week and I'm in love with them! The reason why I decided to get glasses was because I started to get headaches and my eyes easily felt very tired when I had long school days.  So my optician thought that glasses might help. And it's so nice to be able to read from a distance and see details more clearly.

These ones are a completely different style than my reading glasses that you've seen HERE. These ones are definitely bigger and a bit more edgy than my other pair. I love them, I'm sold!

Jag har faktiskt fått mina första glasögon som jag nu ska använda dagligen. Jag beställde dem för ett par veckor sen och fick dem för några dagar sedan och jag älskar dem! Anledningen till att jag kollade upp min syn var för att jag började få mycket huvudvärk i skolan och mina ögon kändes väldigt trötta på kvällarna. Så min optiker tyckte att glasögon var en bra idé för att förhoppningsvis bli av med huvudvärken och se liiite bättre. ;)

Det här paret är helt olikt det andra paret jag har som är läsglasögon som ni kanske har sett HÄR. Dessa är definitivt större och lite mer "edgy". Jag älskar dem, jag är såld!

8 comments:

  1. You look great with them xx
    Jill
    http://www.jilldap.com

    ReplyDelete
  2. Where did you order your glasses from and what kind are they

    ReplyDelete
    Replies
    1. They are from a Swedish chain called 'Smarteyes', not sure if they are available in the UK unfortunately :/

      Delete