Sunday, 17 April 2016

THE EDIBLE OVERGROUND






I thought that this little sign in the background was so cute at Brondesbury Park. There was a little edible community garden at the overground station and I thought it was cute to take photos on today's outfit there since we had visited a farmer's market in Queen's Park today.

I love to wear cotton-shirts on lazy days, especially when running errands the entire day. I matched my check-shirt with comfortable stretchy-jeans from ZARA and my beloved Vagabond shoes.

By the way, if you're ever planning on visiting a farmer's market. Make sure to bring your own bags that are comfortable to carry since most stand's have plastic bags that easily break and they are not very convenient to carry when you have heavy stuff to carry.

Tomorrow is a new week, I hope that you'll have a great one. And for those of you who start their exams next week - good luck! x

Jag tyckte att den lilla skylten i bakgrunden var så söt när vi var i Brondesbury Park idag. Det var en liten kommunal trädgård vid overground stationen och jag tyckte att det var en fin sak att ha i bakgrunden till dagens outfit efter besöket på bondemarknaden i Queen's Park idag.

Jag älskar att ha på mig bomullsskjortor på lata dagar som idag, speciellt när man ska springa ärenden. Jag matchade tröjan med ett par stretchiga jeans från ZARA och mina älskade Vagabond skor.

Förresten, om ni planerar att besöka en bondemarknad. Ta med era egna påsar som är bekväma att bära eftersom många stånd på marknaden har plastpåsar som lätt går sönder och kanske inte är så smidiga att bära runt på om du har tunga saker i dem.

Imorgon är en ny vecka, jag hoppas att ni får en riktig grym vecka. Och för er som har era slutprov nästa vecka - lycka till! x

6 comments:

  1. Perfect laid back look for errands! I'm always a fan of a cozy plaid top
    Carly from Dresses & Denim

    ReplyDelete
  2. That shirt is gorgeous! Love the plaid!

    Raindrops of Sapphire

    ReplyDelete
  3. Great casual look dear...
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram.com/grace_njio

    ReplyDelete