Saturday, 7 May 2016

A WALK IN VICTORIA PARK








Hello everyone! I hope that you've all had an amazing start to the weekend! In London it's such nice weather, sooo amazing. I wore a skirt today without tights or leggings under without freezing to death (instead I was sweating sooo much in my leather jacket). I love it!

Lack of update, and I really don't have any excuses. I will update better as soon as I can! Just stay with me, x

Hej på er! Jag hoppas att ni har haft en bra start på helgen! I London är det så himla varmt och skönt just nu. Jag hade kjol på mig idag för första gången utan leggings eller tights utan att frysa ihjäl (istället så svettades jag så mycket i min läderjacka). Älskar't!

Brist på uppdatering och jag har faktiskt ingen riktig anledning. Jag lovar dock att jag kommer att komma tillbaka så snart jag bara kan! Stay with me, x

2 comments: