Sunday, 15 May 2016

LACE UP TOP AND LIGHT BLUE JEANS





Hi everyone, so the whole internet-situation has been horrible over the last couple of days. I've managed to top my allowance of internet sharing through my phone for the entire month so I can't use my 4G from my phone to connect on my computer. Sigh...

Things are not really going my way right now and since I'm starting to work full time next week on my internship my blog will be suffering for a while longer, but I will try to post as much as I can!

Today has been another lovely day in London and me and Wille have just done regular Sunday-stuff including grocery shopping, cleaning, weekly planning and managing our different sites. So, how are your Sunday been? x




Hej på er, så hela internet-situation har gått över styr de senaste dagarna. Jag har lyckats toppa min månadsgräns på hur mycket jag kan internet dela från min telefon till datorn så just nu kan jag bara använda Wifi antingen från jobb eller caféer för att kunna blogga. Suck...

Så saker går inte riktigt som jag vill just nu och eftersom jag börjar jobba fulltid nästa vecka på min praktik kommer nog bloggen inte att bli mycket mer uppdaterad än vad den är nu, jag ska försöka dock!

Idag har varit ännu en fin dag i London. Jag och Wille har bara gjort vanliga söndagsgrejer så som; handling, städning, veckoplanering och fixa med respektive sidor/sociala medier. Så, hur har er söndag varit än så länge? x

4 comments: