Friday, 6 May 2016

LUNCH AT LEON





I've found a new favourite place for lunch, not a new-new place but a new favourite of mine. It's the restaurant chain called LEON who do healthier foods and "superfoods" kind of. I'm obsessed with their chicken wrap right now, it's sooo good. So that's what I had for lunch yesterday.

I do apologise for the lack of update these past two days, I promise you that it will get better very soon and new material is also coming up!
Lots of love,

Jag har hittat ett nytt favoritställe att äta lunch, inte nyöppnat men nytt för mig. Det är en restaurangkedja som heter LEON som gör lite nyttigare alternativ och superfoods. Jag är helt beroende av deras kyckling wrap, så himla gott. Så det var min lunch igår.

Jag ber om ursäkt för uppdateringen och innehållet just nu, det är på gång jag lovar! x

No comments:

Post a Comment